• Jihaaaa weer NUMMER 1 Emerce100, 2021

    Lees meer
  • Van Gogh Worldwide, uniek online platform met wereldwijde ambitie

    Lees meer
  • Wederom Nummer 1 Emerce100, 2020

    Lees meer
  • Puurpl wint International Splash award

    Lees meer
  • Puurpl wint twee Splash awards

    Lees meer
  • Nummer 1 Emerce100

    Lees meer
  • Puurpxl partner Task Analytics

    Lees meer
  • Puurpxl met stip in top5 in FONK50!

    Lees meer
  • Darja is Very Inspiring Person volgens Fonk Magazine

    In de top 20 van Most inspiring people van 2017 wordt Darja dappere ondernemer genoemd.

    Lees meer
  • 2017: Puurpxl in top 3 bij 50 beste bureaus van Nederland

    Lees meer

UBMi

Klant
  • UBMi
Branche
  • Food & Pharma

UBMi benaderde ons nadat we voor CPhi-online.nl het concept, design en front-end opleverden. UBM organiseert wereldwijd toonaangevende B2B beurzen per jaar voor specifieke branches. UBM beschikt over een enorm netwerk aan deelnemers (exposanten) en bezoekers van deze events. Daarmee heeft UBM een marketingtool van formaat in handen.

De vraag aan ons was om een online tool te ontwikkelen waarmee exposanten hun marketingactiviteiten doelgericht en op maat kunnen inzetten.

Hoe kunnen we de intake procedure automatiseren en meerwaarde geven voor ons en voor ons netwerk?

Wat we deden

De intake procedure werd vóór het bestaan van de tool via een papieren formulier geregeld. We hebben de procedure zo ingericht dat er een logische volgorde in het klikpad ontstond, die UBM bovendien de mogelijkheid biedt de meerwaarde van haar enorme database te tonen. Nadat we het algoritme achter de berekening voor de kosten per campagne hieraan koppelden konden we een dynamische kassabon tonen, die de klant direct inzicht geeft in de kosten per campagne. Voor de organisatie die een campagne inzet dus een prima mogelijkheid zelf een campagne in te richten en voor de salesmensen van UBMi een perfecte tool om bedrijven aan zich te binden.

Resultaat

De online campagne tool is een serieuze tool geworden die de kracht van UBMi laat zien, door bijvoorbeeld de landen te tonen waar UBMi actief is. Het is een simpel stappenplan geworden dat de klant per keuze laat zien wat de investering voor een campagne is door middel van een dynamische kassabon. De meerwaarde van UBMi wordt aan de hand van keiharde cijfers (aantal bereikte mensen) duidelijk. Er kan gekozen worden op regio, event, branche, markt en zelfs op functie van de te benaderen doelgroep.

Detail visual design

Visual design kassabon

Meer projecten in deze branche

Meer weten over deze case?

Darja vertelt je er graag meer over. Bel of mail voor een afspraak.

030 275 89 50