PUURPXL

Miss Perfect

Nieuwe website voor nieuwe doelgroep

terug naar cases Cases

Miss Perfect

Met het twee-maandelijkse magazine MissPerfect richt de Consumentenbond zich op een nieuwe doelgroep: vrouwen tussen de 30 en 55 jaar.

MissPerfect wil vrouwen inspireren en informeren over producten, diensten en keuzes, die het dagelijks leven net een tikje makkelijker, beter en mooier maken. Niet alleen offline wil MissPerfect haar geheimen delen, maar ook online. Puurpxl heeft hier een passende site voor ontworpen.

Miss Perfect

Op missperfect.nl kan je terecht voor de adviezen, tests en tips uit het magazine, aangevuld met actuele blogs. Dit alles wordt op een luchtige, vrolijke manier gebracht, met een tikje zelfspot.

Miss Perfect

Het doel van de nieuwe website is het laten kennismaken van de doelgroep met Miss Perfect en het werven van abonnees onder deze doelgroep. Naast de extra informatie die online te vinden is, is er ook veel aandacht voor het blad zelf om de conversie naar abonnementen te stimuleren. De stijl van de website is een doorvertaling van het magazine, zodat beide goed bij elkaar aansluiten. Inhoudelijk blijft de binding met de Consumentenbond ook altijd op de achtergrond aanwezig. Wil je bijvoorbeeld meer informatie bij de testen in Miss Perfect, dan kan je altijd op consumentenbond.nl terecht.

Miss Perfect

Vragen over dit project?

Puurpxl werkte aan:

Interactie en design

Samenwerking met:

TTY

Oplevering:

september 2012

Bezoek missperfect.nl

Meer projecten

Terug naar boven