PUURPXL

Ronald McDonald Kinderfonds

Nieuwe look & feel

terug naar cases Cases

Ronald McDonald Kinderfonds

Klantvraag:
Een website die aansluit bij de nieuwe huisstijl en zich focust op de primaire doelgroep en doelstellingen.

Doel van de website:
Het vertrouwen van de doelgroep winnen, laten zien dat dat het Kinderfonds een betrouwbaar en professioneel bedrijf is. Daarnaast uitleggen wat het Kinderfonds doet; het Ronald McDonald Kinderfonds levert een concrete bijdrage aan het welzijn van zieke kinderen en hun familie.

De doelgroep:
Primaire doelgroep: potentiële en bestaande donateurs.
Secundaire doelgroep: sponsors en pers.

De oplossing:
De nieuwe website laat zien dat het Kinderfonds een betrouwbaar en professioneel bedrijf is. Daarnaast wordt duidelijk gemaakt wat het Kinderfonds doet; het Ronald McDonald Kinderfonds levert een concrete bijdrage aan het welzijn van zieke kinderen en hun familie.

Het uiteindelijke resultaat:
Een responsive website met een geheel nieuwe look & feel. Met meer ruimte voor foto’s en verhalen.

Vragen over dit project?

Puurpxl werkte aan:

Interactie ontwerp en grafisch ontwerp

Samenwerking met:

TTY

Doorlooptijd:

6 maanden

Oplevering:

januari 2013

Bezoek kinderfonds.nl

Meer projecten

Terug naar boven