-
Jihaaaa weer NUMMER 1 Emerce100, 2021
Lees meer -
Van Gogh Worldwide, uniek online platform met wereldwijde ambitie
Lees meer -
Wederom Nummer 1 Emerce100, 2020
Lees meer -
Puurpl wint International Splash award
Lees meer -
Puurpl wint twee Splash awards
Lees meer -
Nummer 1 Emerce100
Lees meer -
Puurpxl partner Task Analytics
Lees meer -
Puurpxl met stip in top5 in FONK50!
Lees meer -
Darja is Very Inspiring Person volgens Fonk Magazine
In de top 20 van Most inspiring people van 2017 wordt Darja dappere ondernemer genoemd.
Lees meer -
2017: Puurpxl in top 3 bij 50 beste bureaus van Nederland
Lees meer

Postbezorgers app
Klant
- PostNL
Branche
- Post en pakketten
De postbezorgers van PostNL blijven belangrijk. In deze moderne tijd is het ongekend hoeveel post een bezorger nog steeds per dag rondbrengt. PostNL wilde de werkzaamheden van de postbezorgers vereenvoudigen en het vak van postbezorger moderniseren. Er is veel potentie om de 22.000 postbezorgers van PostNL in te zetten voor meer dan alleen post bezorgen. De postbezorger had in het verleden een maatschappelijke functie die steeds kleiner is geworden. PostNL wilde die oude functie van de postbezorger nieuw leven inblazen.
- 22k gebruikers
Wat we deden
Samen met PostNL stelden we een lijst met user stories en requirements op als basis voor de bezorgers app. Voor PostNL was de app een eerste stap naar een hele nieuwe visie op bezorgen. Daarom was een goede basis waaruit we learnings konden trekken voor uitbreidingen en verbeteringen een must. We praatten met interne stakeholders en postbezorgers en liepen een dag mee met een postbezorger. Dit leverde input op voor het ontwerp van de app om de proefperiode mee te starten. Tijdens deze proefperiode is er veel kennis opgedaan om de app te verbeteren voor een landelijke lancering. Na de landelijke lancering liepen we nogmaals mee met een postbezorger om te toetsen of de app werkt en hoe de app gebruikt wordt in de toekomst.





Resultaat
Een solide basis voor PostNL en de postbezorgers om in de toekomst de werkzaamheden beter uit te kunnen voeren en mee te groeien met de hedendaagse technologie. De app is het startpunt geworden voor iedere postbezorger. De app biedt veel overzicht en duidelijke interactie specifiek gericht op het proces waar de postbezorger op dat moment mee bezig is. De app is zo ontworpen dat hij kan meegroeien met de wensen van PostNL en de bezorgers. Er wordt hard gewerkt en getest om deze solide basis bijna wekelijks een verbeterslag te geven.
Partner
Salesforce
Meer projecten in deze branche
Meer weten over deze case?
Wietske vertelt je er graag meer over. Bel of mail voor een afspraak.
030 275 89 50