-
Jihaaaa weer NUMMER 1 Emerce100, 2021
Lees meer -
Van Gogh Worldwide, uniek online platform met wereldwijde ambitie
Lees meer -
Wederom Nummer 1 Emerce100, 2020
Lees meer -
Puurpl wint International Splash award
Lees meer -
Puurpl wint twee Splash awards
Lees meer -
Nummer 1 Emerce100
Lees meer -
Puurpxl partner Task Analytics
Lees meer -
Puurpxl met stip in top5 in FONK50!
Lees meer -
Darja is Very Inspiring Person volgens Fonk Magazine
In de top 20 van Most inspiring people van 2017 wordt Darja dappere ondernemer genoemd.
Lees meer -
2017: Puurpxl in top 3 bij 50 beste bureaus van Nederland
Lees meer
Een nieuwe identiteit op een nieuw platform
Klant
- Scapino
Branche
- E-commerce
Scapino is in 1974 opgericht en bestaat dus al meer dan 45 jaar. In de afgelopen 45 jaar is Scapino uitgegroeid tot de grootste aanbieder op het gebied van schoenen, mode, sport- en vrijetijdsartikelen. Je vindt de winkels door heel Nederland. Bij Scapino worden trends op het gebied van schoenen en kleding op de voet gevolgd. Dit betekent dat de artikelen in het assortiment volgens de laatste mode zijn. En altijd met veel voordeel!
Wat we deden
In het nieuwe manifest van Scapino zijn 5 werelden als hoofdthema's ontwikkeld. Deze werelden komen zowel in de winkels als online terug. Naast dames, heren en kinderen zijn outdoor en sport toegevoegd als wereld. De wens was om deze geheel nieuwe identiteit en aanpassing aan het logo aan te laten sluiten bij de gebruikerservaring. Daarbij was van belang dat de nieuwe conversiedoelstellingen meegenomen werden in de ontwikkeling van de hele online experience.
Resultaat
Het resultaat is een website waar de werelden online en offline naadloos aansluiten. Waar de gebruiker makkelijk zijn weg kan vinden en met plezier de laatste trends op het gebied van kleding en schoenen kan volgen.
Meer weten over deze case?
Darja vertelt je er graag meer over. Bel of mail voor een afspraak.
030 275 89 50